Landingspagina Magazine.nl

De klant

Sanoma Nederland is eigenaar van SBS6, nu.nl en een tijdschriftengroep met titels als Donald Duck, Libelle en Linda.

De opdracht

We gaan een grote campagne voor de website magazine.nl voeren. Ontwerp drie landingspagina's en headers.

Het resultaat

De landingspagina is erg belangrijk voor het succes van een campagne. Deze pagina moet er namelijk voor zorgen dat bezoekers overgaan tot een aankoop. Hoge conversie is dus het doel tijdens het ontwerpen van de pagina.  Daarnaast aantrekkelijk design zoals u van ons gewend bent met daarbij de nieuwste inzichten. Naast de standaard landingspagina ontwierpen we twee speciale pagina's voor Sinterklaas en Kerst. Alle drie aangevuld met bijpassende headers voor de website van magazine.nl.

Bezoek website

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Meer werk

Nieuwe Top

Een website waar jongeren naast elektronisch steun betuigen zich kunnen aanmelden als actie-lid en zich opgeven als nieuwe topbestuurder. De website werd 23 november gelanceerd in het programma Nieuwsuur.

Bekijk Nieuwe Top

Licht Management Systeem

Wemagine maakt ze dit nu een stuk makkelijker met het pas ontwikkelde Licht Management Systeem.

Bekijk Licht Management Systeem

Minder Pesten. Het Kan.

Een informatieve website over de nieuwe wet tegen pesten op scholen. De website is responsive en heeft een duidelijke 'call-to-action".

Bekijk Minder Pesten. Het Kan.

Rouw na moord

De primaire doelgroep van de website zijn familieleden van slachtoffers van moord of doodslag. Speciaal voor hun maakten wij een aangepast kleurenschema en selecteerden verschillende foto’s waarin herkenning een grote rol speelt.

Bekijk Rouw na moord

Judith van der Wel

We hebben een website ontworpen en gebouwd die dichtbij de schrijfster blijft. Een persoonlijke site waar ze haar boek kan promoten en nieuwe artikelen kan plaatsen.

Bekijk Judith van der Wel

Stop jeugdwerkloosheid

Een activerende website, zeer veel tweets, honderden facebook-likes en duizenden bezoekers. Het doel van stopjeugd- werkloosheid moge duidelijk zijn: Het probleem van jeugdwerkloosheid hoger op de politieke agenda krijgen.

Bekijk Stop jeugdwerkloosheid